Kymco, Motor kepenak tapi ditinggal ATPM

Posted: May 5, 2010 in OTOMOTIF
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Sedulur…. wis tau krungu motor sing merk e KYMCO pa durung ? nek wis tau ya berarti sampeyan gaul, nek durung ya memper lah soale pancen ora se ngetop merk-merk Jepang bangsane Honda, Yamaha, Suzuki lah. Apamaning nggo nang daerah-daerah kaya daerah ngapak dan sekitarnya kayane bener-bener jarang ana sing nduwe, tapi ngger nang Bali utawa kota gede kaya Jakarta, Bandung lumayan akeh lah sing nduwe.

Kymco kuwe pelopor motor matic nang Indonesia, kawit taun 2000 Kymco wis ngetokna produk Jetmatic TREND tapi amerga bentuke sing gendut, gede, ora ana oper-oper gigi dadi nang wong kene dianggepe montor aneh. Dadi nek sing nganggep motor Mio kuwe motor matic pertama nang kene kuwe salah gede, sing pertama mlebu ngeneh kuwe motor matic Piagio Corsa sing tasih seduluran karo Vespa tapi sayange kurang payu. Lha terus nembe Kymco mlebu pasar Indonesia, ora let suwe Yamaha nyusul produk Nouvo ne. Nah bar Nouvo nembe Mio nongol trus langsung ditaksir nang sejuta umat. Kymco pancen pangsa pasare kalah banget karo Yamaha lan Honda, tapi aja gumun ngger wong sing wis nganggo lan nduwe motor Kymco biasane ora mung ngingu siji motor Kymco nang garasi ne, biasane ana loro apa malah lewih. Soale sing wis pada kena virus Kymco kuwe angel obate, obate ya kudu tuku maning sing kelase lewih duwur. Aja pada gumun ngger wong-wong sing wis keracunan Kymco kuwe wonge pada maniak lan pede nang ndalan senajan motore aneh, jarang ana balane, malah siki pabrike sing nang Indonesia tutup gara-gara ATPM (LIPPO) bermasalah karo Kymco pusat.

Nek sing durung kenal Kymco kiye tek ceritakna nang kene. KYMCO = Kwang Yang Motor CO. Ltd., Kaohsiung, Taiwan. Tapi Kymco dudu mocin sing kerjane mung njiplak alias tiru-tiru tapi kualitas bahan asal-asalan, kiye pabrikan gede sing digarap serius. Ngadeg nang tahun 1963, jan-jane pertamane kiye pabrik onderdil motor Honda trus akhire nggawe produk motor dewek, malahan nganti siki Honda tesih nduwe saham nang kono, Kuwe berarti kualitas Kymco ora kalah karo gurune yaiku Honda. Kualitas kuwe lah sing merekna Kymco terkenal lan siki dadi pabrik (Produsen, perusahaan) motor paling gede nomor 5 nang dunia lan disenengi nang masyarakat Eropa karo Amerika sebagai pasar sing paling gede nggo motor type skuter. Selain kuwe tipe wong Taiwan sing serius nek nggawe produk lan seneng maring produke dewek juga merekna produke mesthi kualitase ora sembarangan, contone produk-produk komputer akeh sing gawean Taiwan contone ASUS, BEN-Q lan tesih akeh liyane. Mesin sing di nggo nang Kymco kuwe basic e mesin Honda yaiku GY6 sing legendaris, tapi malah nang Honda Indonesia dewek malah ora di enggo. Malahan nang beberapa type Kymco malah pistone dilapis keramik teknologi sing di enggo nang NASA. Mesin Kymco rata-rata nganggo blok mesin allumunium sing enteng tapi kuat. Trus mesin Kymco uga dilengkapi auto choke, dadi nek manasi motor otomatis rpm e langsung duwur nek mesine pas adem trus otomatis rpme mudun ngger mesin wis panas. Teknologi rubber mounting lan balancing mesin sing apik merekna mesin Kymco tetep alus lan nyaman walaupun main nang rpm duwur. Mesin Kymco kadar emisi buange wis standar Euro 2, makane entuk penghargaan kang Menteri Lingkungan hidup dadi motor sing paling ramah lingkungan, otomatis motor Kymco kuwe ya irit.

Trus apa sih kelewihane motor Kymco kiye kenangapa koh sing wis tau nyicipi lan wis tau nduwe dadi maniak trus angel rep ganti ming motor liyane ? Kiye sing gampang-gampang bae ya. Sekang mesin bae wis beda, mesin Kymco kuwe alus banget getarane ora kaya matic liyane sing getarane kasar banget, nek digawa lunga adoh (Touring) Kymco enak banget ora merekna tangan karo manuk ngisor semuten hehehhe….tapi kudu ati-ati mbokan ngantuk soale nek digawa ngebut tambah alus mesine, tambah panas tambah enteng tarikane. Mesin Kymco juga kuat lan ora rewel buktine mbiyen pas launching kan tes Jakarta – Bali nonstop. Kunci motor Kymco kuwe multi fungsi, selain nggo stop kontak motor lan ngunci stang kunci kuwe bisa nggo mbukak bagasi mbuh keadaan motor urip apa mati tetep bisa, trus karo nggo mbukak tutp bensin, soale kan bolongan sing nggo ngisi bensin nggone nang ngisor stang sebelah kiwe (kiri) tapi tangki bensine nang dak ngisor pidekan sikil, dadine nek ngisi bensin ra perlu mudun sekang motor cukup puter kunci meng tengen (kanan) pol mengko otomatis tutupe kebukak dewek. Trus mergane tangki bensin posisine nang ngisor dadine bagasine amba banget…. dadine bisa muat barang-barang lewih akeh. Mergane kuwe sing wis ngrasakna nyamane lan praktise numpak Kymco pada angel arep ganti meng motor liyane. Tapi tergantung wonge juga sih, nek kepengen motor nggo trek-trekan ya Yamaha jagone,nek rep sing irit-iritan ya Honda jagone, nek rep sing maskulin macho ya suzuki, nek sing arep nyaman ya Kymco. Nek kepengin ngerti kepriwe fanatike wong-wong sing wis keracunan Kymco dolan bae meng www.kymco.or.id tapi ati-ati aja ngasi melu-melu keracunan, repot urusane mengko.

Tapi ya selain ana kelewihan mesthi ana kekurangane. Kekurangane Kymco kuwe sing mendasar ya image motor Cina kuwe dadine purna juale alias di dol maning murah, trus ketambahan siki pabrike sing nang Cikarang tutup dadine spare part mandan angel terutama nggo nang daerah-daerah. Ngger nang Bali, Jakarta, Bandung lan kota-kota gede liyane sing ora patia kepengaruh, tapi ya kuwe akeh sing nakal regane di undakna ora kira-kira dadi istilaeh ora mundak maning tapi ganti rega. ATPM trus pabrike tutup gara-gara selisih paham karo Kymco pusat Taiwan, tapi jan jane ya ATPM e bae sing ora niat dodolan, marketinge ora pada niat pokoke promosine amburadul lah, jan angger anu motore ora maen anu wis ora payu lah. Nek wis numpaki Kymco biasane dadi rewel wonge ngger krasa geter sitik mesthi protes ming bengkele. Trus akibat sing mandan parah alias ngentek-entekna duit yaiku kepengen tuku Kymco liyane sing kelase senduwure montor sing di enggo siki hehehehehehe…..

Kiye contoh motor-motor Kymco bisa ditemui nang Indonesia :

Trend 2000

Trend SR

Free LX


Libero

Easy

Dink

Super 8

Like

Downtown

Sumber info : Kymco Indonesia Community, Forum Honda Tiger Indonesia

Comments
  1. Maskur says:

    halah, deneng rika ya nulis motor siki?

  2. erchamipoet says:

    wkwkwkw/// telat guyune, bener q keno racun kyco.. iseng2 dadi kedanan,…

Leave a comment